06.11.2024
Skodborg Flugtskydning Indkalder til generalforsamling
På Skodborg Vesterkro fredag den 14. februar 2025.
Skodborg flugtskydning
Dagsorden til generalforsamling på Skodborg Vesterkro.
Fredag den 14. februar 2025 kl. 19.00
Dagsorden:
1. Valg af dirigent.
2. Formandens Beretning.
3. Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
4. Indkomne forslag (skal indsendes til formanden, senest 8 dage før generalforsamlingen).
Se også vedtægter §6.
Vedtægtsændringer: Bestyrelsen foreslår et nyt punkt under valg:
E. valg af 1 revisor suppleant.
5. Fastlæggelse af kontingent.
6. Valg
A. Valg af formand, Carsten Vestbjerg, modtager genvalg.
B. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer, på valg er:
Allan Jessen, modtager genvalg.
Anders Duus Pedersen, modtager genvalg.
Mette Gade, modtager ikke genvalg.
C. Valg af 2 suppleanter, på valg er:
Stefan Bruusgaard Lund, modtager genvalg.
Per Matzen, modtager genvalg.
D. Valg af 2 revisorer, på valg er:
Michael Christensen, modtager genvalg.
Bjarne Johnson, modtager genvalg.
7. Eventuelt.
PRIVATLIVSPOLITIK
Skodborg Flugtskydning
Ændret den 1. Juli 2024
Vi behandler personoplysninger på alle vores medlemmer. Vi har derfor vedtaget denne privatlivspolitik, der kort beskriver, hvordan vi behandler dine personoplysninger.
Gennemgående for vores databehandling er, at vi kun behandler personoplysninger til bestemte formål og ud fra berettigede (legitime) interesser. Vi behandler kun personoplysninger, der er relevante og nødvendige til opfyldelse af de angivne formål, og vi sletter dine oplysninger, når de ikke længere er nødvendige.
Skodborg Flugtskydning er dataansvarlig, og vi sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen.
Kontaktoplysninger
Kontaktperson: Carsten Vestbjerg
Adresse: Kongeåvej 47, Skibelund, 6600 Vejen
CVR: 32690114
Telefonnr.: 22208297
E-mail: formand-sfs@stofanet.dk
Website: www.skodborgflugtskydning.dk
Vi behandler følgende personoplysninger:
Medlemsoplysninger:
· Medlemsnummer
· Navn
· Køn
· Adresse
· Indmeldelsesdato
· Telefonnummer
· Fødselsdato
· E-mailadresse
Personoplysninger, der er tillagt en højere grad af beskyttelse:
·
Oplysninger om frivillige
· Medlemsnummer
· Navn
· Køn
· Adresse
· Indmeldelsesdato
· Telefonnummer
· Fødselsdato
· E-mailadresse
·
Andre oplysninger om tillidsposter og andre hverv i relation til foreningen:
·
Personoplysninger, der er tillagt en højere grad af beskyttelse:
· CPR-nummer
·
Normalt får vi oplysningerne fra dig som medlem eller fra Danmarks Jægerforbunds medlemssystem.
Vi behandler dine personoplysninger til bestemte formål, når vi har en lovlig grund. Lovlige grunde til behandling er særligt:
· Foreningens berettigede (legitime) interesser i at behandle dine oplysninger (interesseafvejningsreglen)
· At det er nødvendigt for at opfylde en kontrakt med dig
· Behandling efter lovkrav
· Behandling med samtykke.
Formål med behandling af medlemsoplysninger
· Foreningens medlemshåndtering, herunder kontingentopkrævning
· Som led i foreningens aktiviteter, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning
· Opfyldelse af lovkrav
· Levering af ydelser du har bestilt.
I det omfang vi behandler dine medlemsoplysninger på baggrund af interesseafvejningsreglen, vil denne behandling udelukkende være motiveret af berettigede (legitime) interesser som:
· Håndtering af dine medlemsrettigheder i henhold til vedtægterne m.v., herunder i forhold til generalforsamling
· Udøvelse af aktivitet i foreningen, herunder planlægning, gennemførelse og evaluering.
· Opfyldelse af medlemspligter, herunder opkrævning og betaling af kontingent m.v.
· Afholdelse af sociale arrangementer og andre aktiviteter.
· Brug af situationsbilleder taget i foreningen, der afbilder en konkret aktivitet eller situation i foreningen.
· Videregivelse af dine almindelige personoplysninger til Danmarks Jægerforbunds Administration i relevant og nødvendigt omfang.
· Af praktiske og administrative hensyn opbevarer vi dine almindelige medlemsoplysninger også i en periode efter din udmeldelse af foreningen.
· Af hensyn til kontaktmuligheder kan der for børn og unge under 18 år behandles oplysninger om forældrene
· Bevaring af oplysninger med historisk værdi til statistik og lignende.
· […]
Samtykke
Oftest vil vores behandling af dine personoplysninger basere sig på et andet lovligt grundlag end samtykke. Vi indhenter derfor kun dit samtykke, når det er nødvendigt for at behandle dine personoplysninger til de formål, der er beskrevet ovenfor.
Hvis vi indhenter dit samtykke, er det frivilligt, om du vil give samtykket, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at give os besked om det.
Når vi indhenter personoplysninger om børn og unge, foretager vi en vurdering af, om barnet selv er i stand til at afgive de pågældende personoplysninger. Hvis ikke, indhenter vi samtykke fra en forælder. Vores udgangspunkt er 15 år.
Indsamler vi personoplysninger på børn via informationstjenester (apps og sociale medier), kan børn fra og med de er fyldt 15 år selv afgive samtykke.
I forbindelse med aktiviteter og arrangementer i foreningen sker der videregivelse af oplysninger om deltagelse og dine kontaktoplysninger til andre deltager, så I f.eks. kan aftale samkørsel.
Der sker videregivelse af oplysninger om tillidsfolk i relevant omfang til Danmarks Jægerforbunds Administration.
Vi videregiver ikke personoplysninger til firmaer til markedsføring uden dit samtykke.
Vi har forskellige behandlingsformål og opbevaringsperioder alt efter, om vi behandler dine personoplysninger som medlem af foreningen eller som tillidsmand.
Medlemmer
Af praktiske og administrative hensyn opbevarer vi dine almindelige medlemsoplysninger i op til 5 år efter din udmeldelse af foreningen
Tillidsfolk
Vi vil opbevare dine personoplysninger i en periode på op til 5 år fra ophøret af dit virke.
Vi opbevarer dog oplysninger på såvel medlemmer som tillidsfolk til statistik og lignende, så længe de har historisk værdi.
Du har en række særlige rettigheder efter persondataforordningen, når vi behandler personoplysninger om dig:
· Retten til at blive oplyst om behandlingen af data
· Retten til indsigt i egne personoplysninger
· Retten til berigtigelse
· Retten til sletning
· Retten til begrænsning af behandling
· Retten til dataportabilitet (udlevering af data i et almindeligt anvendt format)
· Retten til indsigelse
Du kan gøre brug af dine rettigheder, herunder gøre indsigelse mod vores behandling, ved at henvende dig til os. Vores kontaktoplysninger finder du øverst.
Hvis du f.eks. henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine personoplysninger, undersøger vi, om betingelserne er opfyldt, og gennemfører i så fald ændringer eller sletning så hurtigt som muligt.
Du kan altid indgive en klage til Datatilsynet.
Vi forbeholder os retten til, at foretage ændringer i denne privatlivspolitik fra tid til anden. Ved ændringer vil datoen øverst i privatlivspolitikken blive ændret. Den til enhver tid gældende privatlivspolitik vil være tilgængelig på vores websted. Ved væsentlige ændringer vil du modtage meddelelse herom.